20 december 2010

@liu

Sitter på universitetet och försöker få ordning på min uppsats i samhällskunskap, den handlar om sjukförsäkringar. Sjukförsäkringar i sig är väldigt intressant, men shit pommes frites vad mycket litteratur det finns. De senaste tre veckorna har jag och min uppsatskamrat Louise transkriberat intervjuer och plöjt igenom böcker och motioner. Vi hoppas på gott resultat.

På torsdag ska jag hem till min familj i Västervik och fira jul och försöka slappa lite. Uppsatsen kommer med all säkerhet jobbas på, men tar ledigt för att se Karl-Bertil Jonsson i alla fall. "Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."

Kom ihåg att julklappen inte behöver vara ett materiellt ting utan du kan också köpa dina julklappar här: http://www.unicef.se/stod-oss/gavoshop


Hoppas alla får en fin tisdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar